نتایج بازیهای مسابقات ورزشی/مدارس استان هرمزگان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 بهمن 1394
بازدید : 346
نویسنده : فــردیـن احـمدی
نتایج بازیهای مسابقات ورزشی مدارس استان هرمزگان که صبح امروز در بندرعباس برگزار شد. به گزارش عصـر بشاگرد به نقل ازخبرنگار پانا استان هرمزگان از محل برگزاری مسابقات، در بازیهای صبح امروز تیم فوتسال شهاب با نتیجه ۲بر۰ توانست تیم سیریک را شکست دهد. تیم ناحیه یک بندرعباس با نتیجه پرگل ۵بر۰ تیم بندر خمیر را بر هم کوبید. تیم فوتسال ناحیه دو با نتیجه ۳بر۰ تیم هرمز را شکست داد. بازی تیم های فوتسال شهرستان های فین و سیریک با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. تیم فوتسال ناحیه یک بندرعباس با نتیجه ۴بر۰ تیم جاسک را در هم کوبید. تیم فوتسال شهرستان پارسیان با یک گل موفق شد شهرستان بشاگرد را شکست دهد. تیم فوتسال شهرستان رودان موفق شد با نتیجه ۳بر۰ از سد تیم جناح بگذرد. تیم فوتسال حاجی آباد و لنگه به تساوی بدون گل رضایت دادند. تیم فوتسال شهرستان میناب با نتیجه ۲بر۰ تیم شیب کوه را شکست داد. تیم رودخانه با نتیجه ۱بر۰ تیم جناح را شکست داد. تیم فوتسال ناحیه۲ توانست با نتیجه ۶-۰ تیم رودخانه را در هم کوبد. تیم فوتسال میناب با نتیجه پر گل ۶-۰ تیم سندرک را در هم کوبید. در رشته بسکتبال هم تیم بسکتبال ناحیه۱ بندرعباس توانست با برد قاطع ۲۶-۱۳ تیم لنگه را پشت سر بگذارد. سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس هرمزگان با حضور پسران مقطع ابتدایی از امروز 26بهمن آغاز و تا 29 اسفندماه سال جاری به میزبانی ناحیه یک بندرعباس ادامه دارد.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: نتایج بازیهای مسابقات صبح امروز در استان هرمزگان،مدارس استان هرمزگان،ورزش قعرمانی،شهرستان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1153
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 2720
بازدید ماه : 2664
بازدید کل : 127797
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com